tisdag 28 november 2006

Kläder


Jag har märkt att det i bloggvärlden just nu talas ganska mycket om denna kofta från Filippa K. Den har funnits ett bra tag (tror att café hade med den i ett reportage för sisådär 2-3 månader sen) Iallfall så verkar det som om folk har fått totalt dille på den. Jag kan inte mer än att hålla med. Frågan jag ställer mig är bara om det är den klockrena bilden, eller den faktiska koftan som jag tycker om. Ska fundera på det där ett tag.

För dig som befinner sig i Skåneregionen och undrar var man kan få tag på koftan: Bege dig till Filippa K butiken på nyorganiserade Magasin du Nord i Köpenhamn med 1800 Danska pix i fickan...
(Glöm för guds skull inte att spana in matavdelningen i källarvåningen. Jag köpte vaktelägg i lösvikt där under mitt senaste besök... helt underbart.)
Ta även en sväng inom UrbanOutfitters på vägen hem...

Inga kommentarer: