måndag 27 november 2006

Välkommen till Oh! you pretty things



Välkommen!
Efter att ytterligare ha spenderat ett antal timmar, sökandes efter bloggar som inte består av king-lusläsande-diorstinna-tonårspojkar, så har jag tagit det snäva steget ut i bloggbruset.Det blev helt enkelt för tröttsamt att scrolla igenom dagens-outfit's i all oändlighet. Denna blogg kommer att handla om saker som jag tycker är mer - eller mindre -vackra. Om halsduken som perfekt smälter in med de höstlöv som ännu inte gett upp för vintern. Om den natt-tyngda plastrongen på den unge mannen i det mörkaste hörnet av baren. Om högen av kläder du lämnade på golvet, och hur de aldrig har varit så vackra, som när du ramlar innanför dörren efter en natt i staden, och ser dem ligga där, i en perfekt kombination bredvid sängen. Det kommer även att handla om musik,mat, kontext. Egentligen om allt jag känner är värt att belysa för stunden. Nu återstår det bara för mig att klura ut ett sätt att göra mig hörd i bloggdjungeln. Tills dess, ha det fint!
Oh! you pretty things - Johan

Inga kommentarer: