onsdag 6 december 2006

Klänning


Gillar denna bilden. Förutom att det är en väldigt fin klänning på en väldigt fin tjej, så nästan smälter hon in med väggen bakom sig. Fixerar man blicken ser det nästan ut som ett sådant där plank som man kan hitta på tivoli. Ni vet, ett sådant där träplank man får en sjöjungfru/kroppsbyggarkropp med randig spandexdräkt i.
Ju mer jag tittar på bilden, desto mer tycker jag om den.
Blir ungefär samma effekt som när jag för ett par år sedan, under en vecka, tittade på alla säsonger av vänner. Tillslut trodde jag att vi verkligen var riktiga vänner och att personerna existerade. Förstår ni tomheten jag kände när alla säsonger var färdigtittade?
Jag får sluta innan samma process upprepas igen...
Hursomhelst, Oh! You pretty things säger : Tummen upp för damen i tivoliklänning!

Inga kommentarer: