onsdag 6 december 2006

Kvällens bästa

Ikväll så gillar Oh! you pretty things:
Skor: Bruna kängor ifrån Filippa K

Jacka: Parkas från Velour

Tv: Studio 60 on the sunset strip. Ljuset i vintermörkret. Man känner sig som en fluga på väggen bakom de dolda Hollywood ridåerna och Amanda Peet är snorbra.


Personlighet: Jag kommer sakna dig German. German slutar som sleppskock och slutar i Landgång på Svt. Han är en av de finaste människorna jag stött på. German, ta hand om dig!

Blogg: The F Blog
Dvd: The Devil and Daniel Johnston. Vår tids mest briljanta och annorlunda musikgeni skildras varmt och naket, i en film som är vacker och hjärtskärande sorglig.



Dessa små rackare är fullproppade av det man kallar den femte smaken -umami
De luktar ungefär lika gott som bajs, men framhäver alla andra smaker, på ett sätt som man inte tror är möjligt. Våga exprimentera med saker som luktar bajs är kanske ett motto utgå från?



Det finns mycket att tycka om. Men detta blir allt för ikväll. Tillbaka till tentaångesten.
(Frågan jag ställer mig just nu är om jag hörs i bloggbruset? Återstår kanske att se. Får jag ett erbjudande om att göra reklam för nelly eller asos så lär jag ju iallafall känna mig bekräftad, haha)

Inga kommentarer: